Saturday, August 28, 2010

CINTA

SAYANG.....
Jika disebabkan suara aku mencintaimu, sekarang bolehkah engkau bersuara?
Tidak! Oleh itu aku tidak mencintaimu...

Jika disebabkan kasih sayangmu dan ingatanmu terhadapku...aku mencintaimu, sekarang bolehkah engkau menunjukkan nya?
Tidak! Oleh itu aku tidak mencintaimu...

Jika disebabkan senyuman aku mencintaimu, sekarang bolehkah engkau tersenyum?
Tidak! Oleh itu aku tidak mencintaimu...

Jika disebabkan setiap langkah aku mencintaimu, sekarang bolehkah engkau melangkah?
Tidak! Oleh itu aku tidak mencintaimu...

Jika cinta memerlukan SEBAB seperti sekarang, maka aku tidak lagi mempunyai sebab untuk mencintaimu!!
Adakah cinta memerlukan sebab?
Tidak! Aku masih mencintaimu dulu, kini, selamanya
dan cinta tidak perlu ada sebab.

KERANA...
kadangkala perkara tercantik dan terbaik di dunia tidak boleh dilihat dan dipegang..
namun begitu....ia boleh dirasai dalam HATI
kadang2 cinta itu sukar diterjemahkan...ianya terlalu abstrak.
Terpulang pada individu untuk menilainya...

1 comment:

Anonymous said...

i like it